Tuesday 4 July 2023

Chacha bhatija ...same same |Sang shikan |Abeera Hassan |Epi 19| Likahri...


 

"حرم آپ کو کراٹے آتے ہیں ناں۔۔۔؟؟؟؟ میرے اشعر کو کراٹے اور کنگ فو سیکھنے کا بہت شوق ہے۔۔۔۔"

یزدان نے بھی جواباً دانت دکھاتے ہوئے کہا جبکہ اس کی بات کا مطلب روفایہ اور حرم کو چھوڑ کر یشعب اور یشار اچھی طرح سمجھ گئے تھے تبھی ان دونوں کے چہرے پر مسکراہٹ پھیل گئی تھی جبکہ اشعر کا منہ لٹک گیا تھا۔۔۔

"مجھے کراٹے کنگ فو آتے ہیں ناں میں اشعر کو سکھا دوں گی مگر مجھے موئے تھائے فائیٹ کا بھی بہت شوق ہے۔۔ وہ مجھے سیکھنی ہے۔۔۔"

حرم نے مسکراتے ہوئے کہا۔۔

"وہ میں آپ کو سکھا دوں گا بلکہ پوری ٹریننگ دونگا وہ بھی اشعر کے ساتھ پھر آپ بدلے میں اشعر کو سکھا دیجیئے گا۔۔۔"

یزدان نے مسکراتے ہوئے حرم سے کہا۔۔۔

"بھائی ی ی ی ی۔۔۔۔ مجھے ان "خاتون" سے کچھ نہیں سیکھنا مجھے معاف کر دیں۔۔۔۔"

وہ احتجاً چیخا تھا۔۔۔۔

"خاتون ہوگے تم ۔۔۔ خبردار جو مجھے خاتون کہا تو ابھی منہ توڑ دوں گی۔۔۔۔"

حرم سب کے سامنے لفظ "خاتون" سن کر بھڑک کر بولی ۔۔۔۔

"معافی خاتون۔۔۔۔"

اشعر نے فوراً اس کے سامنے ہاتھ جوڑ کر معافی مانگی تھی اور ایک بار پھر سب زور سے ہنس پڑے تھے اور حرم خود بھی اشعر کی مسکین صورت کو دیکھتے ہوئے کھلکھلا کر ہنس پڑی تھی۔۔۔

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...