Tuesday 4 July 2023

Ab aimen ko kon bachye ga ..? |Ishq main tum se | Aqsa Rehman |Episode 3...


 

بارش اب تیز ہو چکی تھی۔۔۔ساتھ ہی ٹھنڈی ہوائیں بھی چل رہی تھیں۔۔۔وہ پوری طرح بھیگ چکی تھی۔۔۔

" اوہو۔۔۔۔!! کیا حالت بنا لی ہے تم نے اپنی۔۔۔؟؟ کوئی اپنے ساتھ اتنا ظلم کرتا ہے کیا۔۔۔۔؟؟"

وہ اسے دیکھ کر افسوس سے سر ہلا رہا تھا۔۔۔۔

وہ ایک جھٹکے سے اٹھی اور اس کا گریبان پکڑ لیا۔۔

" تم ۔۔۔تم قاتل ہو میرے باپ کے ۔۔۔۔میں تمہیں زندہ نہیں چھوڑوں گی۔۔۔قاتل ہو تم۔۔" اس کا گریبان پکڑے وہ چلا رہی تھی۔۔

" دیکھو تو بھیگ گئی ہو تم۔۔۔بخار ہو جائے گا اس ٹھنڈ میں ۔۔میرے ساتھ چلو نا۔۔ میرے بستر میں آرام سے سونا۔۔جو اس دنیا میں ہے ہی نہیں اس کا کیا غم کرنا ۔۔جو تمہارے سامنے ہے اس کو سوچو نا۔۔۔" وہ اس کے ہاتھوں سے اپنا گریبان چھڑاتے ہوئے ہنسا۔۔۔

" تمہیں شرم نہیں آتی ایسی باتیں کرتے ہوئے، آ خر کیا بگاڑا ہے میں نے تمہارا ۔۔۔؟؟ کیوں کر رہے ہو یہ سب۔۔۔۔؟؟" اب وہ روتے ہوئے بے بسی سے بولی۔۔

" کیوں کر رہا ہوں یہ سب ۔۔؟؟ ارے میری جان۔۔۔!! تم اب تک نہیں سمجھی۔۔" وہ اب اس کی بے بسی سے محظوظ ہوا۔۔۔

" خدا کے لیے ۔۔۔خدا کے لیے چھوڑ دو مجھے۔۔۔میرے حال پر ۔۔۔پلیز اسجد۔۔۔مجھے میرے حال پہ چھوڑ دو۔۔۔" وہ اب اس کے سامنے ہاتھ جوڑے التجا کر رہی تھی۔۔۔

" ایسے کیسے چھوڑ دوں۔۔؟؟ اس رات بھی تم بچ گئی تھی۔۔۔لیکن اب نہیں۔۔اب کون آئے گا۔۔؟؟ ہاں۔۔۔" وہ اب اسے پکڑ کے سیڑھیوں کی طرف کھینچ رہا تھا۔۔۔

" امی۔۔۔امی۔۔۔!!" وہ چلانے لگی۔۔۔

اسجد نے فوراً  اس کے منہ پہ ہاتھ رکھا۔۔

" خبردار جو منہ سے ایک لفظ بھی نکالا تو اچھا نہیں ہوگا تمہارے ساتھ۔۔۔۔۔" وہ اس کے منہ پہ ہاتھ رکھے ہوئے بولا۔جبکہ وہ خود کو چھڑانے کی کوشش کرنے لگی۔۔ 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...