Thursday 4 April 2024

Raaz e mohabbat by T M Novels Episode 7

مگر انکی تصویریں حشمت خان کے گھر میں کیا کر رہی تھیں؟؟ اور ان پر کانٹے کا مارک؟؟ سمجھ نہیں آ رہا؟؟ یعنی کہ بریرہ کا شک درست تھا!!!

بالکل۔۔۔ تم صحیح جا رہے ہو۔۔ یعنی کہ اس شخص کا بریرہ اور خاص کر اسکی ماں سے بہت ہی خاص تعلق رہا ہے۔۔  اور یقیناً انکے پیچھے کوئی کہانی یا پھر کوئی راز دفن ہے۔۔ اور ہمیں یہ راز جاننا ہی ہوگا۔۔ تب ہی ہم اصلیت تک جا پہنچیں گے ۔۔ ان دو تصویروں کے پیچھے ہی پوری کہانی چھپی ہے۔۔ اب یہ سارے راستے ایک ہی منزل کو جارہے ہیں۔۔

مگر ہم یہ سب کریں گے کیسے؟؟

یہ ہم نہیں بلکہ بریرہ اسعد خان خود کرے گی۔۔

کیا مطلب ؟؟ سیم خان کی بات سن کر معید چونکا۔۔

یہی کہ سیم خان اپنا کام کرنے کیلئے رات اندھیرے کو نکلتی ہے اور یہ کام بریرہ اسعد خان دن کی روشنی میں کرے گی۔۔

میں سمجھا نہیں!! معید اب بھی نہیں سمجھا تھا۔۔

میں تمھیں سمجھاتی ہوں ۔۔۔




مگر یہ خطرناک ہوسکتا ہے!! وہ یہ سب کرے گی کیسے ؟؟ معید بریرہ کیلئے فکر مند ہوا۔۔۔مجھے بتاؤ تو سہی کچھ!!!!

سیم خان پراسرار مسکراہٹ کیساتھ معید کو دیکھتے ہوئے بولی۔۔

ہاں جانتی ہوں ۔۔ مگر  یہ سب تمھارے سوچنے کا کام کا نہیں ہے اسی لیے تم صرف اپنے کام پر ہی توجہ دو۔۔ بریرہ اسعد خان یہ سب خود کر لے گی۔۔۔

ٹھیک ہے ٹھیک ہے۔۔ مت بتاؤ ۔۔ میں بریرہ سے خود ہی پوچھ لونگا ۔۔۔میں بھی معید آفندی ہوں وہ مجھے سب کچھ بتادے گی۔۔

سیم خان اسے دیکھ کر مسکرائی۔۔۔ 





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...