Monday 15 May 2023

Afreen ne ki pehli mulaqat main shadi ki offer |Dharkanon ke sang sang |...



 

" آخر تم چاہتی کیا ہو؟"

 "میں تم سے شادی کرنا چاہتی ہوں۔"آفرین نے دھندھلائی نظروں سے اسے دیکھ کر جلدی سے بات بڑھائی۔

شہرام کے ہونٹوں کے کونے ایک دوسرے میں پیوست ہوگئے۔

جب کہ مسکراتے ہوئے آفرین نے جلدی جلدی اپنا مافی الضمیر بیان کیا  "اگرچہ واقعی میں تم سے شادی کرنے کا ارادہ نہیں رکھتی ، تو جو کچھ میں نے کہا ہے اس کا یہ مطلب نہیں کہ میں ایک بری لڑکی ہوں۔  میں اس سال 22 کی ہونگی ، اور میں نے نیو ساؤتھ ویلز یونیورسٹی سے گریجویشن کیا ہے۔  میں ایک قابل عورت ہوں جو گھر اور باہر دونوں جگہ اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کرتی ہے۔  مزید یہ کہ میں اپنے شوہر کا بہت خیال رکھوں گی۔  میں بھی اپنا پیسہ کمانے کے قابل ہوں۔  میں صحت مند ہوں اور مجھ میں کوئی بری عادت نہیں ہے۔  سب سے بڑھ کر ، میں رلیشن میں سچی ہوں۔"

 شہرام اسپیچ لیس کھڑا اسے بولتے دیکھتا رہا، پھر اس نے اپنی آنکھیں مسلیں، اور اسے دوبارہ عجیب نظروں سے گھورا

 آفرین نے ہاتھ بڑھایا۔  "میں قسم کھاتی ہوں، کہ آج سے ، میں آپ کے ساتھ اچھا سلوک کروں گی ،اس کا آپ سے وعدہ کرتی ہوں۔"

 "بکواس بند کرو."

شہرام سوری اس کی بک بک سے اتنا تنگ آچکا تھا کہ وہ یکدم  اٹھ کھڑا ہوا۔

جب آفرین نے سر اٹھا کر اوپر دیکھا تو اسے احساس ہوا کہ وہ واقعی بھت  لمبا ہے۔  وہ چھ فٹ اور دو انچ کے قریب تھا ، اور اس کے علاوہ ،اس کی شخصیت کافی حیرت انگیز تھی۔

 اگر تم مجھ سے شادی کرنا چاہتی ہو تو اپنا برتھ سرٹیفکیٹ لے کر آئو، اور کل صبح 10 بجے رجسٹری آفس میں مجھ سے ملو۔"

 اس شخص نے اپنی جیب میں ایک ہاتھ ڈال کر اسے گھورا۔

 آفرین  گھبرا گئی۔  اس کے بعد وہ ہڑبڑا کر بولی ، "کیا تم مجھ سے جھوٹ بول رہے ہو؟"

 "یہ تمہیں کل پتا چلے گا۔"  شہرام سوری نے پیچھے مڑ کر کہا اور متکبرانہ چال چلتا پب سے باہر نکل گیا ۔

کہانی اتنی جلدی موڑ کھائے گی آفرین کو بلکل بھی امید نہیں تھی،وہ ابھی تک کانوں سنے پر بے یقین کھڑی تھی کہ شاید اس نے کچھ زیادہ پی لی ہے۔



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...