Saturday 6 January 2024

Baghi Novel | T M Writer | Episode 1 | Rude Hero | Haweli base | Village...

 

جی ممی میں بہت تھک گئی ہوں۔۔ اصلیت جاننے کے لیے میں نے بہت کوششیں کی مگر بے سود ناکام ہی ٹہری۔۔ اب تو پ مجھے بتا دیں کہ میرا باپ کون ہے؟ اور وہ کہاں چھپے بیٹھے ہیں؟؟ جب بھی آپ سے سوال کرتی ہوں آپ مجھے جواب نہیں دیتیں۔۔کیوں آخر؟؟ ممی مجھے بتائیں کہ میرا باپ کون ہے؟؟

سلوی !!!! خاموش ہوجاؤ۔۔ ربیعہ شاہ نے اسے چپ کرنے کا کہا۔۔۔

کیوں ممی کیوں آخر ۔۔ کیا میں نہیں جام سکتی کہ میرا باپ کون ہے؟؟

نہیں ہرگز بھی نہیں ۔۔

ممی پلیز!!!

سلوی!!!!ربیعہ شاہ چیخی تھی۔۔ تم اب حد سے بڑھ رہی ہو۔۔ جاؤ یہاں سے۔۔

مگر ممی؟؟

میں نے کہا جاؤ یہاں سے۔۔

سلوی نے خفگی سے اسے دیکھا اور پیر پٹختی ہوئی کمرے سے نکل گئی ۔۔

اسکے جاتے ہی ربیعہ شاہ نے اپنی انکھوں سے چشمہ اتارا اور اپنے آنسو صاف کرتے ہوئے بولی میں بہت مجبور ہوں بیٹا ۔۔ میں تمھیں کچھ بھی نہیں بتا سکتی۔۔ وہ بہت ظالم لوگ ہیں۔۔ وہ تمھیں مار ڈالیں گے۔۔ ان لوگوں کی وجہ سے ہی تو میں نے تمھیں ادھر چھپا  رکھا ہے۔۔ مجھے خود بھی نہیں پتہ کہ ان اٹھارہ سالوں میں شاہ زمان شاہ کہاں ہے؟ وہ حویلی میں ہے بھی کہ نہیں۔۔؟ میں خود بھی نہیں جانتی ۔۔ میں کیا کروں میرا بچہ میں شاہ زمان شاہ کو تو کھو چکی ہوں مگر میں تمھیں نہیں کھونا چاہتی ۔۔ تم ہی تو میرا واحد سہارا ہو۔۔اگر تم بھی مجھے چھوڑ کر چلی گئی تو پھر میرا کیا ہوگا ؟؟ 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...